run bitch, run

Hej hej på er. Denna helg har varit fullspäckade och det har riktigt varit en sådär "ta itag med livet helg".
 
Det började på fredag när jag och Linn åkte ner till skolan för att hänga med alla andra som skulle vara med på UKM. UKM, ung kultur möts, är en "tävling" där man får visa sina talanger och jag och Linn tog tillfället i akt och sjöng. Riktigt kul faktsikt. Vi var där både fredag (som jag redan sagt) och lördag. Det var även på lördagen som själva tävlingen hölls. Förutom tävlingen var vi med på aktiviteter som go gerilla och fångarna på UKM. Fångarna på UKM var roligast.
 
Idag böjade jag morgonen med en ganska så lång uteritt med instruktörs eleverna samt några andra i stallet. Jag hade en väldigt pigg häst, vid namn Loket och det gick väldigt snabbt kan jag säga! Dock så blev han lugnare, men det var typ i slutet när vi hade fått byta plats från näst näst sist, till sexa i ledet, till fyra och sist tvåa. Det var hur härligt som helst när solen lång på och vi galloperade uppe på höjda. Efter den ritten åkte jag hem, käkade god mat och begav mig ut på en power walk/springtur. Riktigt skönt. efter det gjorde jag mina övningar, samt några andra och sen hoppade jag i duschen.
 
Nu sitter jag och försöka plugga lite inför ett kommande teknik prov, men det går trögt. Jag börjar bli trött och har inte så mycket energi kvar i kroppen, men jag ska bita ihop och plugga tills klockan slår sex. Efter det ska jag chilla och invänta tacobuffen som inträffar ikväll! 
två från helgen, de får tala för sig själv

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdateraaaaaa

2014-05-06 @ 10:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0