TEKNIK PROV

Jag har pluggat konstant sen jag kom hem. Vi har ett teknik prov imorgon och jag tror det kommer gå åt helvete. Det skriver jag inte bara för at skriva utan det kommer verkligen bli så! ingenting vill gå in i min hjärna och jag hoppas verkligen på något mirakel så som att läraren blir sjuk eller att jag vaknar imorgon och är värsta smart huvudet. Jag hade helst av allt velat träna ett pass zumba idag, men jag fick skippa det pga plugget.
 
Jag har iaf precis tagit mig en liten pause, tryck i mig några skedar nutella och tyckt synd om mig själv. Nu hoppas jag att jag får en sockerkick snart så jag orkar någon timmes till plugg. Hoppas ni har en mycket bättre tisdags kväll än jag har. 
 
jag är allt för depp för at orka lägga ner mig på någon bild här, sry
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0