måndag 13/1

Första skolmåndagen är avklarad och jag längtar inte tills nästa. Måndag är alltid jobbigast då vi är i samma klassrum 3 av 5 lektioner. Det blir dåligt med luft och man får allmänt svårt att koncentrera sig. Efter skolan skulle jag ha spelat gitarr men jag mår inte så bra, trött, ont i huvudet och början till ont i halsen så jag gick hem och la mig under värmefilten, vilket jag fortafarnde gör. 
 
Jag ska alldeles snart försöka mig på att skriva lite på mitt svenska tal. Jag ska argumentera om att Lagen om våldtäckt måste bli hårdare. Kan bli riktigt intressant att argumentera om då kan tror att jag kan hitta en del del fakta som kommer sätta många personer på plats, förhoppningsvist. Sen ska jag även försöka på mig lite matte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0