Jag minns 2013 som om det vore igår..

Jag måste alltid vara lika klyschig och skriva så. Min nyårs kväll blev lyckad med god mat och roliga vänner. Dock mådde jag inte så bra vid tolvslaget, ont i både huvudet och magen men jag bet ihop. Olga gick nog härirån vid tre och innan det hade vi hunnit med årets första powernap på 25 min, hehe. 
 
Idag hittar ni iaf mig i sängen, kollandes på Kalle och Chokladfabriken, iklädd min nya onepice, då min gamla har gått i sönder. Senare ska jag jaga presenter til Tina, vilket kommer bli svårt som satan då jag typ har coop och ica att jobba med. Efter det ska jag till henne på lite födelsedags fika, då hon fyller 17 idag. Helt galet! Känns som om det inte var alls längesedan hon och jag sprang runt i skogen och lekte. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0