ett tag sedan

Halloj. DEt var nog en vecka minst sen jag skrev. DEt har kommite snö (!!!) och skolan har börjat sedan dess, detta är nog sista helgen utan massa plugg. Jag har därför idag tagit det rätt chill förutom  i eftermiddags när jag var på möte i stallet och efter det ryckte och red hästar. Jag red Loket och det gick helt okej. Jag var ganska trött och hande träningsvärk och han var ganska pigg vilket gjorde det blev det resultatet som blev. Men jag är nöjd. 
 
Nu på kvällskvisten har jag, mamma och Elin käkat pizza, sett på Harry Potter och jag och Elin var ute på en mysig promenad, iklädda våra onepices i kvälls snön. Nu snackar vi mys!! Nu ska jag se två avsnitt av HIMYM och sen sova, vi hörs! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0