nu var det klippt

Första dagen på sportlovet har snart dragit förbi. Jag ar idag sovit länge, spelat monopol med Elin och pappa och även varit iväg och klippt mig. Klippte av den bit för att få bort det mesta slitna, men det är lite skadat fortfarande. 
Ikväll så ska vi käka tacos och efter det ska jag se ett avsnitt vd och sedan hoppas jag att det nya avsnittet av twd har kommit ut på swefilmer. 
 
Imorgon ska jag till sjukgymnasten vid åtta. Jag är inte taggad och jag lovar att jag kommer gå vilse inne på vårdcentralen. (inte första gången det skulle hänt isf...) Sedan efter det ska jag hem, duscha och sedan åka in till moster tror jag. Senare på kvällen ska vi gå på hockey. Det årdnas tjejkväll på lla varje år och moste figgade biljetter åt oss för årets. Gratis hockey och olika event, livet äger.
 
Det blev väll inte några jättebra bilder på hur det blev, men på ett ungefär. Känns väldigt ovant, men så himla fräch efter klippningen och jag ångrar mig inte en sekund att jag faktiskt bestämde mig för att klippa bort en del av det slitna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0