förkyld

Halloj. Igår var jag som sagt på hockey och det var jätte trevligt. FBK vann med 4-3 i förlängning. Jag gick och la mig ganska så direkt när jag kom hem då jag var trött eftersom jag hade gått upp så tidigt samma morgon. 
 
Imorse vaknade jag upp genomförkyld, frösen, hostig och allmänt hänging. Kul.. Riktigt kul. Så idag har jag inte gjort ett skit. Jag bakade en drömrulltårta förut, min första lyckade ever faktiskt och sen så har jag kollar på Clara Henrys vloggar i ca 3 h. Imorgon ska jag till tandläkaren. Jag hade tänk försöka ta mig ut på en pw/en springtur och även göra min knä övningar, men beroende på hur jag mår imorgon gör jag nog bara övningarna för knäet. Sen ska jag väl bara chilla. Hela lovet har snart gott och jag har inte gjort ett piss av det jag lovade mig själv att göra. Plugga ikapp matte, se på mist 6 avsnitt vd och se klart alla himym var några av punkterna på min lista som inte ens har påbörjats. Det är fan illa..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0