du och jag vi ser världen i samma nyans

Den senaste veckan har varit full av händelser. Panik och ångest över ett nu överstökat fysikprov har dominerat denna veckan. Jag hoppas verkligen att jag får E, dvs godkännt, för det skulle verkligen ge mig en boost. Jag har även tränat boxing med Stina, vilket var himlans roligt men resulterade i träningsvärk i hela kroppen. Sen så sov jag och olga över igår och vi åkte b.la snowboard och såg på mello. Det var förtsa gången jag åkte, men inte sista! Det var verkligen sjukt svårt, men sjukt roligt! Jag tror verkligen att till nästa vinter ska jag inskaffa mig en bräda, ett par boots och sen försöka lära mig ännu bättre! 
 
Idag så ska jag ta tag i lite plugg och även hinna se några filmer, samt några avsnitt HIMYM. 
ännu en spegelbild åt folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0