the last two days

I fredags efter skolan begav jag mig direkt hem för att chilla någon timme innan jag åkte till stallet. Älskar verkligen att vara där och tar reda på varenda liten sekund! Sen resten av kvällen låg jag i sängen och kollade massa youtube-klipp och vine-klipp. La mig rätt så tidigt då jag på lördag skulle ta 11.20 bussen in till stan och därifrån vidare till Linn. Hon fyllde år och jag+några andra i "tjejgänget" skulle dit och fira henne senare på kvällen.
Men under dagen han vi hitta på en massa andra saker. Vi spelade Wii, gick och handla, fota och bara satt och snacka. Kvällen sedan var super rolig. Det var verkligen kul att få träffa alla vänner. Jag och de andra tjejerna tog 23.10 bussen hem och när jag kom hem så gick jag och la mig direkt.
 
Idag så gick jag upp, gjorde lite matte och drog sedan in till stan för att hämta min laddare och mina träningskor som jag hade glömt hos moster och även bilderna från igår hos Linn. Sen drog jag runt i stan medans jag väntade på bussen. Med mig hem fick jag en svart basic tröja. Nu ska jag göra fysik  och sedan spela lite gitarr och efter det ta kvällen! Nu skolvecka imorgon och första lektionen är gympa.
 
3 från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0