OUR MOMENT - ONE DIRECTION

Jag, mamma och Elin skulle in till biltema för att köpa lite pärmar till mig. Vi bestämde oss sedan för att åka in till bergvik för att ta en fika och kolla runt lite. Jag hade inte tänk mig köpa någonting men såg sedan en reklam-poster för 1D's parfym. Jag trodde den kom till Sverige imorgon så jag blev super glad! Jag gick och tog ett kontoutdrag för att se om jag hade pengar så det räckte, och det hade jag.
 
Den luktar verkligen super gott och jag är så nöjd över mitt köp. Jag valde att köpa den större flaskan, 50 ml och den gick på 445 kr. Sen i födelsedags present önskar jag mig nu shower gelen och även bodylotionen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0