nike air max

Mår lite bättre idag men har ont i nacken som bara den. Hoppas verkligen att det inte är streptockoer som håller på att utvecklas, håll en tumme för mig peoples! 
Idag har jag tillbringat mycket tid i soffan för att föröska bli så frisk som möjligt. Sen har jag även tagit tag i en skoluppift vilket var super tråkigt. Resten av tiden har jag suttit och designat mina egna nike air max. Efter jul hoppas jag på att ha tillräcklit mycket med pengar för att kunna beställa ett par. De kostar 1540 kr, men med tanken på att jag har ont i mina knän och min rygg och inte borde gå i skor som converse så tror jag att det är värt pengarna. Plus att de är as snygga!
Jag designade 3 st förut och detta är favoriterna. Jag har alltså bestämt färger själv. Skulle kunna sitta och desgna air max i flera timmar. Jag kan verkligen tänka hur sköna de kan vara att gå med i skolan och hur snygga de kommer vara till brunbända ben på en sommardag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0