I said there's something 'bout the bad boys

Zara Larssons låt Bad Boys går konstant mixat med Midnight Memories i mina lurar just nu, så fett bra!
 
Jag har inte hunnit bloggat på ett tag då det är fullt upp i skolan. Vi har ett stot historia prov på torsdag, matte nationella nästa tisdag och på fredagen efter det så har vi historia redovisning. Sen så ska jag läsa 120 sidor i veckan på engelska. Allt totalsuger just nu. förut faktumet att det faktiskt snart är jul!
 
Jag har köpt 2 julklappat och vi tog faktiskt fram lite julpynt förut, adventsljustakar, tomtelampor, julstjärnor och julgardiner. Jag har även de senaste kvällarna sett några avsnitt av det gamla Mysteriet på Greveholm, så himla mysigt och bra! Det enda som saknas nu är lite snö. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0