CAN WE HAVE THIS MOMENT

Nu ska jag, som jag alltid skriver, försöka börja blogga igen. Har ändrat lite på bloggen och blev sugen på att börja igen. Vi får väll se hur länge detta varar.
 
Idag så var jag och Tina ute i mulleskogen, en skog där det på våren växer super mycket vipsippor, och fotade. DEt blev en held del fina bilder som jag antar kommer dyka upp här lite hux flux.
Imorgon så ska jag på dansuppvisning. Jag ska vara där klockan kvart över tio och sista föreställningen börjar vid 17.30. Det blir alltså en heldag i stan. Tur att jag inte är ensam utan har besti med mig.
 
Nu ska jag packa iordning inför imorgon, borsta tänderna och se på förra veckans avsnitt av TVD innan jag går och lägger mig. Uppdaterar er om hur dasen gick imorgon!
 
/de flesta av bilderna har jag inte hunnit redigera än men ni får tycka om dem ändå/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0