AT THE END OF THE DAY

Konfirmationen imorse gick snabbt och min tremänning Lovisa var jätte fin! Vi stannade på mat och fika och efter det skyndade vi oss hem. När vi väl kom hem så stack jag till Maja och vi figgade vårat hår. Sedan bar det av in till stan för en sista dans uppvisning. Det gick bra och var så fett kul. Det är verkligen synd att det är slut men nu så inväntar jag hösten och en ny termin.
 
Imorgon har jag studiedag men ska ändå till skolan för att öva på skolshowen. Jag är taggad till 0 och hatar verkligen att vi tog detta beslut. För att trösta mig själv ska jag se på gårdagens avsnitt av TVD och sedan gå och lägga mig. Tina sa att det var en jättebra avsnitt så jag hoppas på det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0