NEVER SAY NEVER

Det var ca en vecka sedan jag bloggade. Blev fett sugen och ska göra några tappra sista försök att blogga lite mer serriöst nu. Vi får se hur det slutar, men hoppas det slutar bra!

Idag tog jag påsklov.Men först sprang jag påskjoggen, en bana på ca 5 km. De senaste två åren har vi sprungit/gått påskjoggen redan på morgonen. Idag var vi tvugna att ha brandinfo och startade inte förrän kvart i 12. Jag sprang med Clara Reis från min klass och ibland sprang Ilham med oss. Vi sprang/pw oss genom banan på 35-40 min. Riktigt bra enligt mig då jag har ganska dålig kondis.
När jag kom hem käkade jag lite och somnade sedan i soffan. När jag vakande åkte jag och mamma iväg på en spinning pass. Fett jobbigt men fett kul. Svetten rann och benen värkte. Vi kör igen nästa vecka!

Nu väntar jag på att klockan ska bli nio. TV11 levererar och visar Never Say Never ikväll. Det var ett tag sedan jag såg den så det ska bli kul.
Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0