GRATTIS

Idag är det ingen vanlig dag. Det är Sveriges nationaldag, men även min älskade mammas födelsedag! Grattis mami, älskar dig super duper mycket!!!!!
Så dagen idag har gått ut på att fira mamma. Jag har fått agerat lekkompis till min minsa kusin hela dagen och det är inte det enklaste och lugnaste!
 
Imorgon är mina planer lite osäkra. Antingen ska jag träffa Olga, annars drar jag in till stan och köper det sista till skolavslutningen! Det är bara ynka 5 dagar kvar tills jag går ur nian och alla grundskoleår. Känner på mig att jag kommer gråta på skolavslutningen, både av sorg men även av lycka.
 
På tal om nedräkning så är det bara 30 dagar tills jag och mamma tar tåget ner till Stockholm, arland, och flyger till London för att stanna där i 6 dagar. Det blir min första "utlandsresa", okej jag var i Danmark förra året men det räknas inte på samma sätt. Jag är super nervös inför flygningen, då jag aldrig har flygit, men jag tror det ordnar sig! Jag längtar så jag spricker!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0