SÖNDAG

Idag är det nästsista dagen på lovet. Vill inte tillbaka till skolan. Känns inte alls bra. Det betyder att nu går jag in på sista terminen av högstadiet. Jag förväntar mig mycket stress eftersom nu börjar även nationella proven. Samtidigt som jag vill lyckas i skolan vill jag även hinna med att träffa vänner, träna och bara chilla.

Iallafall. Hittills idag så har jag gjort klart so:n. Känns skönt. Ska läsa lite sen så jag hänger med där också. Sen så ska jag nog se om Tina kanske vill hitta på något eller så ska jag se på glee. Har dock sett klart alla säsonger men jag kommer nig aldrig bli trött på gle, haha.
Imorgon så åker jag in till stan med Clara och möjligtvis några andra. Det blir nog en bra avslutning på lovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0