NATTEN

Vi kom in vid fyra kanske? Fick ta nya prover. Det tog tre olika läkare och fyra stick innan vi fick blodet som behövdes.

Det kom en läkare och klämde på mig och berätta var de skulle "göra hål" om det blir operation. Efter det fick jag även göra undersökning om jag hade någon cysta på äggstockarna. De kunde inte riktigt bedöma något men de antar att det är blindtarmen.

Efter undersökningen fick jag ligga i ett "väntrum" och efter det fick jag åka rullstol till "Barn- och ungdoms" avdelningen. Här har jag fått ett eget rum med både tv och eget badrum. De har satt i dropp, tagit tempen på mig och jag har hunnit smälta in det mesta som har hänt. Alla läkare är extremt trevliga och underbara mot mig.

Snart kommer pappa med lite packning och stannar här ett tag. Jag stannar här under natten och hoppas på det bästa imorgon. Chansen att det kan gå över av sig själv är liten, men de sa att på vissa personer händer det, så håll tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0