I'M HOME

Kirurgen kom ca 20 min efter jag skrev inlägget. (inlägget publicerades dock senare än jag skev det).
Hon klämde på mig och det kändes lite bättre idag. Hon berättade att jag antagligen har en lätt blindtarmsinflammation, men att den får läka ut av sig själv så ingen operation! Hon sa även att nu fick jag börja äta och dricka igen och att jag även skulle få åka hem. Jag skulle dock åka tillbaka om det inte gav sig om några dygn.

Känslan när hon sa att jag fick äta igen var underbar! Jag käkade lite frulle och efter ett tag kom en sköterska in och tog bort min slang i armen och efter det packade vi ihop och åkte hem.

Jag hoppas verkligen att smärtan går över så jag kan ha ett bra sportlov och inte spendera det på sjukhuset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0