EVERYTHING ABOUT YOU

Mycket har hänt sen i söndags. Min mage är mycket mycket bättre, knappt att jag känner av något längre vilket är väldigt positivt.

Söndag ända tills på tisdag sov jag och min syster hos våra kusiner. Vi har gjort allt från att kolla på tv, till att gå på promenad, till att spela spel, till att bygga en get. Haha. Det var jätte kul och jag saknar dem redan!

Igår så var jag isan med mitt "tjejgäng". Alla förutom Hanna var med. Vi shoppade, åt mat och bowlade. För mig gick det rätt bra både på shoppingen och bowlingen. Jag handlade en vit tröja, underkläder, en klocka och en så sjukt snygg väst och allt detta under 500-lappen.

Idag så har jag bara varit hemma och skrotat. Jag satte i mobilen i högtalarna och körde musik på högsta volym och samtidigt bakade jag. Så nu på kvällen hade jag och mamma lite fika mys.

Imorgon ska jag och Tina åka skridskor, jag ska till stallet och rida (det är hoppning, wihoo!) och efter det ska jag hem till Ida.

Ni får några bilder från de senaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0