2013

Imorgon är det redan 2014. Tiden har bara sprungit förbi. Mycket har hänt under årets gång. Jag tänkte göra en kort summering, precis som förra året om detta år, mest för jag tycker det är är kul och läsa när det har gått ett tag och se vad jag egentligen gjorde. 
 
Januari måndag började med att jag byte rum med mamma och pappa. Jag började min sista termin på gymnasiet, blev retweetad av William Spetz, hade nationella prov och spenderade en hel del timmar på 3K. 
februari tog jag fler hål i mitt öra och låg även inne på sjukhus en natt för blindtarmsinlfammation. Jag var livrädd att behövas oppereras, men det gick tillbaka av sig själv, vilket var tur!!
 
Mars månad vad ganska händelselös men i april hände det saker! Jag och Maja åkte iväg till Oslo och såg världens bästa Justin. Jag skaka som bara den och tårarna sprutade efter påvägen hem. Vi stog mitt på en trottoar och började nögrina pga av lycka. Jag blev även retweetad av William Spetz igen vilket jag tyckte va asroligt! 
 
Maj minns jag at jag hade två riktigt roliga photoshoots i mulleskogen som var full med vitsippor och gröna blad. Den ena med Tina och den andra med Linn. Förberedelserna inför skolavslutningen började sakta men säkert kliva fram och jag letade som en galning för att hitta den perfekta klänningen samt de perfekta skorna. Jag dansade även på en dansuppvisning och var helt glitter och rosa sminkad i ansiktet. Kan ha varit något av de rolgaste jag har gjort!
Juni kom, kortbyxorna åkte fram och jag slutade nian. Bye Bye grunskolan. Jag hade även en sjukt rolig photoshoot med Tina, denna gång bland gula smörblommor och högt gräs. Mamma och jag bokade en resa till London som skulle inträffa tidgt i juli och jag var taggad till tusen!
.
Juli och äntligen LONDON! Innan London fotade jag och Linn på en äng och även på en brygga vilket visade sig bli superfina och mysiga bilder. Jag shoppade jag som en tok och levde livet i en 30 grade varmt och soligt London. 
 
augusti började jag gymnasiet. Tekniklinjen på Älvkulleskolan. Det har vaisat sig varit en riktigt bra, men jobbig linje. Som tur är har jag hamnat med några riktigt goa tjejer vilket gör att dagarna flyter på ganska bra. Jag var även på premiären på killarnas film, this is us, och grina som en tok. Då visste jag inte att jag och Linn bara några veckor senare skulle få tag i biljetter till deras WWA tour. 
 
September och oktober var ganska händelselösa. Jag köpte en tröja från Kandee shop, var på tjejkväll hos Linn, åkte till Götet med besti,fick biljetter till WWA tour och blev addicted av the walking dead. 
 
november fyllde jag 16 år. Killarna släppte ett nytt album vilket nog är deras bästa hittils. Jag började se på gamla julkalendrar för att bygga upp julkänslan.
 
December var fylld av mycket skolångest. Många prov och andra saker gjorde att jag helst av allt bara ville ha jullov. Jag var på en överraskningsdag med Linn, tog bort tandställningen, pysslade egna julkort, firade julafton med släkten och firade min älskade syster som fyllde 18. Sen så är vi framme där vi är just nu.
Jag hoppas att 2014 blir mist lika bra, gärna lite bättre. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0