TISDAG

Denna skoldag har, som igår, gått mycket snabbt. Vi var på fotbollsmatch på Svenskan och på en föreläsning på idrotten. Jag skulle egentligen slutat tjugo över ett men fick sluta tio i två. Det känndes mindre bra men så är det ibland.
 
Nu ska jag bara chilla framflr tv:n ett bra tag innan jag byter om och sticker iväg och dansar disco.
Jag dansar på Dansstudion i Karlstad. Jag är nybörjare och började efter sommarlovet. Det var jag och min bv Maja Schagerström som kom på att vi skulle dansa. Vi har tidigare gått i yoga tillsammans, men tappa intresset och sluta. Vi kännde efter det att vi ville fortsätta träna tillsammans och bestämmde oss för att börja dansa. Det är så sjukt svårt men samtidigt så himla kul, allt går så snabbt! Ett riktigt roligt sätt att träna på.
 
 
En väldigt suddig bild sen skolavslutningen. Kan nämna att Maja är ett år yngre än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0