HEJSAN

Hej och välkommen till min nya blogg! Förut har jag bloggat HÄR men nu kände jag för en ny start. Jag arbetar på designen och är nästan klar. Jag ska få upp lite bilder i menyn och sånt men är iprincip klar.
För er som inte läste min förra blogg tänkte jag berätta lite om mig.
 
Mitt namn är Frida Matilda Erika Johansson men föredrar att kallas för Tilda. Det är endast mamma och vissa lärare som säger Matilda.
Jag är född 4 november 1997, så jag har nyss fyllt femton. Jag går i klass 9F, som är en musikklass, på Sannerudsskolan. Jag valde att gå musikklas eftersom jag verkligen älskar musik och att sjunga. Kan dock inte säga att jag är en sjärna på att sjunga men men, haha. Jag lyssnar på all från Justin Bieber (som är helt underbar, en stor förebild!) till Kent. Just nu är det mycket Justin Bieber och One Direction som spelas i mina hörlurar.
 
På min fritid är jag mycket med mina vänner, dansar och rider en gång i veckan och försöker röra på mig då och då. På kvällarna hittar man mig i sängen framför "Desperate Housewives" som är min favorit serie. Just nu ska jag börja på säsong 7.
 
Andra saker som jag tycker om är William Spetz, Ben & Jerry's, min iphone, min familj&släkt, Quizkampen (som ni gärna får spela mot mig på. Där heter jag tildajoh) och min vänner. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dem. Jag gillar även att fota.
 
Det finns såklar mycket mer jag kan berätta men om det är något speciellt ni vill veta så får ni fråga.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att nu nämnde din SUPERMEGAAWESOME storasyster..

2012-11-12 @ 10:24:51
URL: http://ninjaelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0